Sunday 2 November 2008

أعصاب



2/11/2008

بغض النظر عن أن الموضوع لا يهم الكثيرين

وبغض النظر عن هؤلاء الذين سيقرأون ثم يعقدون حواجبهم ويمصمصون شفاههم وبتمتمون بغضب " والله عالم فاضية"

,وبغض النظر عن أن الزملكاوية هيزعلوا

فأنا هقولها قوية, جريئة

ياااااااااااا رب الأهلى يفوز النهاردة


وبقول لكل اللى ذكرت صفاتهم دلوقتى


GO TO HELL !!!


**********************************************************************
3/11/2008

لن أستطيع سوى أن أقول

Mission is partly accomplished. . . .

Dear GOD, i really wanna delete the word "PARTLY" from the previous scentence .

7 comments:

حامد برهام said...

انا قلت أكتب تعليقي (الأولاني ) هنا عشان تاخد بالك بسرعة....والاولاني هنا مهمة وبين قوسين لأني هكتبلك تعليقات كتيير واحد لكل مقال وأكتر كمان...لأني صراحة قرأت كل مقالاتك ودفعة واحدة أيضا...وشعرت بأني أريد أن أخاطبك ...وأهنئك...وأباركلك ... وأشكرك كمان ... نعم أشكرك لأنك كشفت النقاب عن شخصك الجميل ...انا كان لي انطباع عنك تأكد و(توغل وانتشر وأخذ يدمر) أي انطباع تاني غيره وأكد لي ان قدراتي في الحكم علي الناس لازالت خارقه.وفي النهاية أحب أقول ان موهبتك الصحفية رائدة ..ومش ضروري تكون بتكتب قصص أو أشعار..عشان تكون بتكتب ...كفاية انك تكتب عن ذاتك وثقافتك ..وصدقني انت عليت عندي درجات بعد ما قرأت كتاباتك اللي كنت خافيها عني...(لأنك قلت لي انك ما بتكتبش) ودي حاجه مزعلاني منك يا عمووووووور

عمرو said...

د.حامد

صراحةً, المفاجئة رائعة.., وجعلنى الكلام فى حالة ازبهلال مطلق

لا أعلم كيف أشكرك يا أستاذنا ؟؟.... فبغض النظر عن-أنى-بالتأكيد- لا أستحق عُشر الكلام الذى قلته فى حقى, فان هذه شهادة أعتز بها بالتأكيد.... ولو كنت جالسا أمام حاسوبى الآن لا فى مقهى انترنت آخر.., لكنت طبعت ردك وبروزته وعلقته فى غرفتى واحتفظت به أيضا ليرى احفادى اننى لم اكن بهذا السوء

يكفينى فقط أنك قلت انك قرأت كل ما كتبت دفعة واحدة..., هذا شرف لم اكن لأحلم به بالتأكيد

لو كنت فقط اعلم من أين يبتاعون هدايا لمن يجعلون حياة الآخرين أجمل, لكنت اشتريت لك المتجر كله بالتأكيد

لكنى لا أملك حاليا سوى أن أقول

شكرا يا دكتور

prince4ever said...

سلام عليكم
شفتك يا باشا عند زعيم التنظيم
طبعا واضح ان انا الجاسوس اللي مزروع لكشف اعمال التنظيم ده و بتحامى في صورة الصحوبيه
الحمدلله الاهلي فاز يا برنس و عقبال ماتش الكاميرون ان شاء الله
ان شاء الله يدوم التواصل بيننا
اخوك رامي..قصاصة ورق

عمرو said...

مرحبا بيك يا برنس فى المدونة للمرة الأولى

حتى لو كنت جاسوس, انا برحب بكل الناس طبعا

:):)

مدونتك أكثر من رائعة يا رامى........ فعلا

وبالتأكيد يشرفنى التواصل

وألف مبروك للأهلى ;)


تحياتى

Medicine Break said...

انت من المدونين يا عمرو
على وزن انت من الاحرار يا على
امال بتقول مابتكتبش ليه يا واد
الكتابة : كتابة حاجة تتقرى
أنا قريت كام موضوع كده عالسريع
فى اسلوب سيلس يخليك تقرا للآخر
بالمناسبة
أحب أقول يا سلام عليا وعلى توقعاتى زى محمود بكر ف أحد الماتشات
برده نظرتى ماتخيبش ومش أى حد يبقى كادر ف مكتبة الندى

عويس التانى المنتظر

Medicine Break said...

بالنسبة بقى للموضوع ده
ماشى مبروك للاهلى اللى ف كل حتة بيجيب جوان
انما انا راضى ذمتك
دى ترانيم نفس تحاول فهم الكون بشكل أفضل عله يكشف اسراره
ما علينا تمنياتنا يا عم للاهلى بجمع القن وبيع المحصول ف اليابان

عمرو said...

عمى أبو عويس عندى على المدونة شخصيا !!

شرفت والله

بجد يابنى كلامك ثبتنى..... ولو انى عارف ان اللى فى قلبك بتقوله على طول(حلوة دى :):) ) بس انا بجدسعيد بكلامك وبدخولك

"أحب أقول يا سلام عليا وعلى توقعاتى زى محمود بكر ف أحد الماتشات
برده نظرتى ماتخيبش ومش أى حد يبقى كادر ف مكتبة الندى"

!! عجبتنى قوى

:) :)



وبعدي مانتا عارف الأهلى ايه بالنسبة لى...... وبعدين الأهلى مش ترانيم نفسٍ مش عارف ايه.... الأهلى هو الكون كله أصلا !!

:D

فرحان بيك فعلا... ويا رب تشرفنى على طول